2008. március 26., szerda

Dóri visszatér

Sziasztok


Most már tényleg rászánom magam, hogy írjak, mert a Gábornak sajna nem nagyon van ideje. Mostanában eleg sokat dolgozik, semmi ideje nincs hetkoznap.

Ennek megfelően a hetköznapjainkat már itt nagyrészt a munka tölti ki. Hétvégente azért sikerül mindig félretenni a munkát, jókat szoktunk kirándulni, pihenni. Sok mindenrol nem irtunk. Még azt sem meséltük el, hogy milyen volt Mamiékkal. Február 26-a körül visszajöttek a két hetes Déli Sziget túráról, és még nálunk töltöttek pár napot.

Hétvégén Martinborough-ba mentük, ahol bringát béreltünk, majd az egyik borászat után a másikat látogattuk végig.
Nagyon hangulatos volt, de én azt élveztem a legjobban, hogy a Mamiékkal lehettem. Sajna nekünk hétfőn már dolgozni kellett, így ők itthon tettek-vettek. Mami baracklevárt főzött be nekem, esténként pedig meleg finom vacsi várt minket. Nagyon szomorú voltam, amikor a reptéren elváltunk.

A következő hétvégét otthon töltöttük, mivel kicsit megfáztam. Szerencsére sikerült kiheverni hétfőig. A betegség miatt megúsztam egy eléggé félrsikerült túrát a barátokkal. Ők elmentek agy terepjáróval a világ végére, hogy egy kulcsos házban gyertyafény mellett berúgjanak. Szegények nem találták a házat, és rájuk esteledett. Mivel a földút túl veszélyes volt az éjaszakai autókázáshoz, az öt fős csapat az erdő közepén aludt a kocsiban, szakadó esőben, térerő nélkül. Utólag jó szorinak hangzik tőlük, de nem szerettem volna átélni.

Következő hétvégén igazi kirándulást szerveztünk a haverokkal terepjáró nélkül. Felmásztunk egy Tararua hegység egyik csúcsára, amihez legalább ezer métert kellett másznunk, néha kézzel lábbal és húszkilós hátizsákkal. Még mindig egyszerűen nem tudok betelni ezzel a gyönyörű természettel ami itt körbevesz minket. Ha kicsit beljebb megyünk az erdőbe, minden tisztára úgy néz ki, mint a Gyűrük Ura filmben.

A megelőző hétvégén magyar paprikát voltunk szedni (Wellingtontól kb. 50 km-re) egy szedd-magad farmra. Sikerült 32 kg-t szednünk. A nap levezetéseként bográcsos lecsópartit rendeztünk Bencénél. Annyira sikeres volt, hogy a héten lehet, hogy megismételjük.

Múlt héten Húsvét volt. Itt a Nagypéntek is ünnepnap, így négynapos kis kiruccanást szerveztünk Reniékkel, Viktorral (Gábor kollégái) és Julcsáékkal. Jó kis társaság jött össze, szombaton felmásztunk a Taranaki vulkánra hátizsákostul mind a heten. Ott aludtunk egy kulcsos házban.Vasárnap egy tengerparti campingben kötöttünk ki, majd hétfőn végleg elváltunk Julcsáéktól, és mi is hazaindultunk. Azért nagyon jó érzés, hogy itt vagyunk a Világ másik végén, és itt is rendszeresen találkozgatok a családtagjaimmal:).

Az idő mostanság amúgy nagyon jó (ezt lekopogtam, tuti holnapra elromlik), tiszta nyár van. Pedig nagyon félünk, hogy lassan beköszönt a tél, ami nagyon cudar tud itt lenni. Sajna nekünk sincs a lakásban fűtésünk, így rossz idők várnak ránk….:) de felkészülünk mindenre, pár hete már megvettük az ágymelegítő takarónkat is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Vegre!!! Mar nagyon vartam az uj beszamolot, orulok, hogy tovabbra is ilyen mozgalmasan zajlanak a napjaitok. Kozben megneztem az ujabb kepeket is, nagyon szepek, gyonyoru helyeken jartok. Azert szegeny cica nem tunt tul boldognak a Gabor kezeben :-))

Puszi:

Moni

Névtelen írta...

Sziasztok!
Jó újra olvasni rólatok.Dorikám örülök, hogy rászántad magad az írásra te is. Nagyon hiányoltam, hogy hetek óta nem adtatok életjelet magatokról.Arról nem írtál, hogy telt és milyen az ottani húsvét. Ott is megy a locsolkodás?
Várjuk a következő beszámolókat,további szép napokat kívánok.
Puszi:
Ica

Eva&Zulu írta...

Sziasztok!

Örülök én is, hogy írtál Dóri! Sajnos látom nem vetted észre a múltkor írtam nektek és kérdeztem,hogy hova töltitek fel a képeket mert már elfelejtettem a címet amit egyszer mondtál. Véletlenül én is létrehoztam egy blogot, pedig csak nektek akartam írni :-) Arram majd feltöltögethetek az esküvőről is képeket, hisz még nem is küldtem nektek azt hiszem... azért hiányoztok ám!!! Viszont örülök, hogy nálatok minden rendben van, nem vagytok egyedül és gyönyörű helyeket jártok be.
Irjál nekem, ha van egy kis időd!
Sok Puszi:Éva&Zoli

Névtelen írta...

Sziasztok!

Halihó Dórikám! örülök, hogy végre már Te is rászántad magad az írásra. Nagyon helyes, hogy ha a Gábor elfoglalt, akkor Te vedd a kezedbe az irányítást, akarom mondani az írást. Gyönyörűek a képek, amit ismét feltettetek, ezekért a holdbéli tájakon megtett túrákért és helyekért nagyon irigyellek Titeket. Képzeld kedden voltunk vacsizni a Mamival és a Gézával és teljesen el vannak olvadva a kint töltött napokért és helyekért, csak azt sajnálják, hogy viszonylag kevés időt tölthettek Veletek, továbbá, hogy kevés fotót csináltak Rólatok. Mami azt mondta, hogy alig várja, hogy újra kimenjen Hozzátok!!
Remélem a munkahelyen minden rendben mindkettőtöknél és építitek a karriereiteket.
Most megyek vacsit főzni, sziasztok, majd hét végén beszélünk.

Puszi Mindkettőtöknek

" A "

Andi & Co. írta...

Szia Hugicam!
Na vegre.....! (Hogy en is csatlakozzak az elöttem szolokhoz...)
Figyi, kerdezd mar meg a Lacit, hogy hogyan is csinalta az ubisalit. Gondoltam, milyen poen igy a blogon keresztül, hatha masnak is kell a recept. (Szia Laci!) :)

A hetvegen beszeljünk. Puszika.

Andi & Co. írta...

Szia Hugicam!
Na vegre.....! (Hogy en is csatlakozzak az elöttem szolokhoz...)
Figyi, kerdezd mar meg a Lacit, hogy hogyan is csinalta az ubisalit. Gondoltam, milyen poen igy a blogon keresztül, hatha masnak is kell a recept. (Szia Laci!) :)

A hetvegen beszeljünk. Puszika.