2007. december 9., vasárnap

Karacsonyra hangolva

Sziasztok,

Mult heten elfelejtettem beszamolni egy rendkivul fontos esemenyrol (nem nekem haha). Vasarnap a Wellington Phoenix focicsapatot az LA Galaxy seggelte el 4-1-re. Termeszetesen itt volt Beckham is, allitolag o is lott egy golt. Annyit tudni kell, hogy az Uj-Zelandi futbal valahol ott tart, mint a magyar, azzal a kulonbseggel, hogy soha nem is volt jobb, de a foci nem is erdekel senkit. Kivetelesen most. Majdnem teli volt az egesz stadion. Dori megpengette, hogy menjunk ki, de a nyolcvan dollaros jegyek lattan ugy dontottunk, hogy minket meg mindig nem erdekel a meccs. A TV-ben az utolso egy percet sikerult elcsipni. Backhem valamelyik helyi focistaval cserelt mezt, es ahogy levette a polojat az osszes no a varosban egyszerre sikitott fel. A riporter szerintem osszehugyozta magat oromeben. Beckham semmi penzert vissza nem vette volna a polotjat. Felmeztelenul haromszor korbetapsoltatta magat a stadionban. Persze miert is vette volna vissza. A felesege most kivetelesen nem kiserte el, mivel az LA Galaxy most egy hakni vilgakoruton van, es majdnem minden masnap mashol jatszanak. A wellingtoni meccs mindenki szerint csak egy marketingfogas volt a foci nepszerusitesere, mert az itt tenyleg nem erdekel senkit. A kiwik sokkal inkabb izgalomba jonnek egy nyolc oras krikettmecstol.
A heten megerkezett az egyik ex-fonokom, aki amugy uj-zelandi szarmazasu. Megbeszeltuk, hogy penteken munka utan beulunk egy-ket sorre az iroda melletti pubba. Felvilagsoitott, hogy a kedvenc kocsmank par evtizeddel ezolott kupi volt, egyebkent Wellington egyik legszebb epulete. Odarendeltuk az irodabol az osszes keleteuropai bevandorolot, aztan az ex-fonok nyitott egy szamlat. A helyi szokasokhoz hiven az egy ket-sor ket-harom rekessze valtozott, es ejfel utan rugtak ki minket a pubbol. Dori kivetelesen nem ebredt fol, amikor hazaertem... szerencsere:)
Julcsa fantasztikus dologra jott ra: a Teletubbies cimu rajzfilmet nem rajzoljak, hanem itt forgatjak Uj-Zelandon. Atelmezgettunk nahany kepet a mesebol, es ra kellett jonnom, hogy itt a taj ugyanugy nez ki, mint abban a dilettans rajzfilmben, csak a birkakat idiota urlenyekkel helyettesitik. A Teletubbiest be kene tiltani, szerintem sokkal roszabb hatassal van a gyerekekre, mint ram volt a Kockasfulu nyul. A legszornyubb, hogy a "tinkivinki"-n kivul semmi ertelmes nem jon ki a kis ET-kbol. Ha a Teletubbies-t nezem ot percig (persze nem szoktam:)), akkor meg en is elfelejtek beszelni.
Tegnap reggel fogtam magam, es elindultam korbetekerni a varost. Ra kellett, hogy jojjek, hogy akarmmilyen jo bringat vettem, azzal is kell tekerni folfele. Olyan mocskos meredek hegyek vannak a varoson belul, hogy haramoszor kikoptem a tudomet, mire vegre Brooklyn tetejere ertem. Onnet mar jo volt, mert csak le kellett gurulni a partra, ott pedig mar vizisztesen az ut. Lefele menet megalltam egy szemettelepnel, amivel mar regota szemezgettem a kocsibol. A telep elott talalhato egy "muveszeti" reszleg, ahol mindenfele rozsdas izebol olyan szobrokat heggesztettek, hogy szerintem azokkal kene teliszorni Wellington tereit. Feltoltottem par kepet az albumunkba. A varost egyebkent ket es fel ora alatt teljesen korbe lehet tekerni. Kb 50 kilometer az egesz, es iszonyat szep. Tegnap szerencses voltam, mert meg a szello sem mozdult meg a parton sem.
Ma reggel arra keltunk, hogy megsulunk. Delelott majdnem harminc fok volt. Tizenegyre kimentunk egy parkba a karacsonyi ceges piknikre. Virsli volt, kolkok voltak, batman-os meg spiderman-os udito volt, volt egy szerencsetlen mikulas is teljesen beoltozve, sort viszont nem volt. Amikor husz kissrac kezdett el ugralni korulottunk, radobbentunk hogy ezt inkabb csalados bulinak szerveztek. Megprobaltam beadni a szervezoknek, hogy Dori tizenket eves, de nem hittek el. Pedig tok jo ajandekokat kaphatott volna. Mivel kolcson kolkott sem tudtunk szerezni, ebed utan leleptunk valami strandra. Szokas szerint ot perc alatt elaludtunk a parton. Miutan felkeltunk, neztuk, ahogy a sok kisgyerek, kutyak meg a szorfosok paradeznak a vizben. Dori bekuldott megvizsgalni a homersekletet. Bokaig belegazoltam, tiz masodperc alatt hypothermiat kaptam, ugyhogy inkabb elmentunk bevasarolni.
Mezeskalacs haziko a szemettelepen
Most Dori es Julcsa eppen mezeskalacshazikot epitenek. Elegge benne vannak a temaban, szerintem hamarosan berugjak a sepruket, es elrepulnek... haha vegul is Jancsi es (majdnem:)) Juliska itt van a hazban.

8 megjegyzés:

Lacko írta...

Egy kerdes? Ki is Julcsa? O a kepzeletbeli baratod? :-P
Ezek szerint Martin ba' kiert szerencsesen.

Gabor írta...

Hi,

Julcsa a Dori unokatesoja, es itt laknak nalunk egy ideig, aztan ok is tovabballnak az Deli szigetre.
Martin ba' megerkezett. Olyan sokat pihen, hogy majndem minden nap az irodaban dolgozik. Most ok is lementek egy hetre a Deli szigetre.

Udv,
Gabor

Névtelen írta...

Nem akarok kotozkodni, de azert egy kicsit megis :o)) : most akkor felment a vernyomasod, vagy hypothermiat akartal irni, hipertonia helyett?? (Bocs, nem tudtam kihagyni.)

Kicsit fura, hogy Ti rovidgatyoban, furdoruciban a parton sutkerezve keszultok az unnepekre..., de jobban belegondolva, azert az sem lehet olyan rossz, lehet, hogy el tudnám viselni :-)

Puszi:

Móni

Andi & Co. írta...

Feltünt nektek, hogy a blog föoldalan milyen hirdetesek vannak?: Fenekplasztika....
Termeszetben fiztetnek a reklamfelületert? :)
Melyikötöknek van ra szüksege?

Csok!
Andi

Gabor írta...

Hali,

Hypothermiat akartam irni, cak nem talalm a billetukret:D

Andi, a hirdetesek az olvaso keresesi szokasai szerint jelennek meg:))))

Na jo, nem is. Nagy vonalakban a szovegkornyezethez es a latogatokhoz igazodnak a hirdetesek.

Udv,
Gabor

Andi & Co. írta...

Kösssssz! Ertem a celzast, bar en mashol kezdenem... :)

Mi van, kezdesz ellustulni? Ma mar dec. 16-a (nalatok 17-e) van es meg semmi uj beszamolo!?

Csoközön;
Andi

Névtelen írta...

Halihó!

Már december 19-e van és nincs újabb blogbejegyzés, mi történt? kifogytál a témából?
Hiába kattintok Rátok semmi, se telefon, se újabb levél, na jó fotók vannak, melyek lenyűgözően érdekesek és szépek, de hiányzik hozzá a beszámoló.
Légyszi írjatok!!!

csók

" A "

Gabor írta...

Az elmult ket het eleg surure sikeredett. Mar osszdobtam az uj bejegyzest, csak meg elegge hanyagul nez ki... majd hetvegen. Karacsonyfat ugy sem diszitunk:D