2011. május 25., szerda

Eskuvo/naszut utinaplo - Eskuvo egy tropusi szigeten

Visszatekintes: 2011 februar 6. - kompon utban a Deli Sziget fele. Gabor es Dori nagy eskuvo szervezesben minden percet kihasznalnak. Mely bongeszes az interneten, mire Dori megszolal (ekkor mar a szallasunkat kivalasztottuk): "mi lenne, ha a ceremoniat egy kis elhagyatott szigeten tartanank, ahol csak mi es a vendegeink vannak?" A szokastol elteroen nem egy szepen feldiszitett kocsival erkezne meg az ifju par, hanem egy motorcsonakkal. Ekkor meg is szuletett a dontes - a ceremonia meglepetes lesz a vendegeknek. Ekkor meg bizonytalan voltam, hogy ez meg is valosithato es gondoltam, hogy tul szepen hangzik, de almodozas szintjen vegig ott motoszkalt a fejemben. Gabor pedig szabad kezet adott a ceremonia szervezeseben (meg szep;)).

2011 Aprilis 23 - A Nagy Nap, az eskuvo napja. Reggel 7 korul keltunk fel, madar csicserges, tenger, palmafak, nyugalom. Mindketten nyugodtan, kialudtan szepen megreggeliztunk a vendegsereggel, majd a tengerpart mellett kozvetlen a nyitott falu bungalowban mar vart rank a ket thai massage noci. Kozben mar a fodrasz is megerkezett, akihez a lanyok szep sorjaban gyulekeztek. Gabort aznap nem lattam sokat, de nem is volt baj, mivel volt nekem annal fontosabb dolgom is, szepulni.
Vendegek annyit tudtak, hogy 1/2 4-re mindenkinek szepnek kell lennie. Ekkor befutott egy nagyobb motorcsonak, es a mit sem sejto vendegsereget feltereltek a hajora Gaborral egyutt. En a Papival es Ildivel kicsit kesobb indultunk egy masodik hajoban. Amikor en megerkeztem mar mindenki ott volt az aprocska szigeten, amit lagyan korbeolelt a tenger. A nasznepen es a gitarosbol es szaxofonosbol allo kisero zenekaron kivul nem sok lelek volt a tengerparton. A templomunkat a tukorsima tenger es a lemeno nap sugarai boztositottak. Talan, szebb volt, mint ahogy errol almodtam.
A ceremoniat kovetoen visszatertunk a resorthoz. Mire kikotottunk, mar rankesteledett. A vacsorahoz a tengerparton volt megteeritve. A nasznep merete miatt igazabol nem szamitottam arra, hogy ereszd el a hajam bulizas lesz, ehhez kepest a vacsora utan mindenki tancra perdult a fantaztikus bandank zeneire.
Osszessegeben eletem egyik legszebb napja volt, es amit tanultam belole, hogy ne add fel az almaidat.

Dori

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Dórikám, nem május 23, hanem április 23 volt a nagy nap. Látod ? figyelek.
További jó blogolást !

" A"