2007. szeptember 11., kedd

27

Tegnap 27 eves lettem. Ez nagyon nem hatott meg, egyebkent sem szokott. Egyedul azon melaztam kicsit vasarnap, hogy az itteni vagy az otthoni idoszammitas szerint kenne magamat felkoszonteni. Vegul arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy tok mindegy.

A szuletesnapom (itteni idoszamitas szerint) nagyon kellemesen telt. Reggel arra keltem, hogy het agra sut a nap, igy ugy dontottem, hogy gyalog megyek dolgozni. Az utobbi idoben (mindazosszes eddigi 6 munkanapomat beleszamitva) majdnem minden reggel igy megyek dolgozni, ami kicsit tovabb tart, mint busszal, de segit felebredni, es egyebkent is egy botanikus kerten kell hozza keresztulvagnom. Bar a park nem egy Margit-sziget, hanem inkabb egy Gellert-hegy, de megeri a reggeli hegymaszast.

A munkahelyen hetfon verge sikerult igazabol dolgoznom, igy hasznosnak is ereztem magam a nap vegen. Ugy tunik vegre vege a feligmeddig semmittevos munkanapoknak.

Mire hatkor hazaeertem, mar Ti is felkeltetek. Otthon vartak a szuletesnapi sms-ek es telefonok. Ezuton is koszonom mindenkinek a jokivansagokat!

A napot a Dori vacsoraja koronazta meg. Ahhoz kepest, hogy egyenlore huto hianyaban eleg limitaltak a lehetosegeink, rettenetesen finomat vacsoraztunk. A fofogas termeszetesen barany volt, mi mas:)

A mult hetunk elegge porgosen telt. Vasarnap este (2-an) koltoztunk be az ures lakasba, de a csovezos matracon csak ket ejszakat kellett aludnunk. Keddre mar bebutoroztuk a haloszobat, beszereztuk az ulogarniturat, az etkezoasztalt es egy rakas mas dolgot. Szerencsere nem voltam otthon, amikor a nagyobb butorokat hoztak, de Dori meselte, hogy a ketmeteres benga maori szallitok rendesen anyaztak a lepcson felfele:)

A hetvege termeszetesen vasarlassal telt, igy mar tenyleg majdnem mindent beszereztunk a haztartasba, kiveve a hutot es a mosogepet. Ezek amugy is egyszeruen nelkulozheto dolgok. A piszkos polokat ki lehet forditani, a chipset pedig nem kell hutoben tarolni, a langyos sor viszont annyira nem jo:) Egyebkent most vasarnap este megvettuk a hutot is az interneten, amit csutortokon szallitanak.

A hetvegi vasarlasra visszaterve itt is megtalaltuk a helyi WestEnd-et, csak kicsit nagyobban. A plaza hetvegen ugyanugy tomve van kabultan korzozo csaladokkal, es ugyanugy teli van roszabbnal rosszabb gyorsettermekkel. Vasrnap elmentunk a helyi piacra, ahol mar sokkal emberbaratibb arakkal talakoztunk, mint a szupermarketekben. A kinalattal kapcsolatban viszont kicsit csalodottak voltunk, kb. ugyanazokat a gyomolcsoket es zoldsegeket lehet itt is kapni, mint otthon egy ket helyi specialitast leszamitva. Ennel egy kicsit egzotikusabb dolgokra szamitottunk.

Hogy ne legyen negative kicsengesu a post vege, elarulom, hogy mar TV-nk is van, igy 15” helyett 29”-ban nezzuk a filmeket, jeeeeeeee!

Udv mindenkinek,

Gabor

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát hi!

Olvasgatva a beszámolótokat, kicsit irigylésre méltó a helyzetetek... (vagy csak jól van megfogalmazva:)) De azért örülök, hogy jól alakulnak a dolgaitok. Itthon a nagy vidéken (mit is írhatnék) minden ugyanaz... A hétvégére hatalmas kiruccanást szerveztünk, debrecenbe :D (azért nekünk is jó ám...)
Ha esetleg berendeztétek már a vendég szobát, szóljatok, mert ráfekszem az akciós jegyekre ...:D

jók legyetek...

jah és Gábor! Az irodába szarakszik ismét a fűtés, légyszi intézkedj... :D

Dori írta...

Szia Jocee,

A futessel kapcsolatban szoltam a Pistanak, holnap megy fel:D Egyebkent tenyleg viccesnek tartom az itteni futesi szokasokat. Kb. mint 15 evvel ezelott Pilisszanton, gazpalackokkal rohangalunk a benzinkutra, hogy este ne fagyjunk meg (OK, otthon az a tuzhelyhez kellett:).

Egy ismerosunkel (ha akarja, felfedi magat:)) par percel ezelott beszeltunk, aki azt almodta tegnap, hogy valojaban nem is jottunk ki Uj-Zelandra, hanem csak ugy tettunk, es ezt az oldalt is csak azert csinaltuk, hogy elhitessuk veletek az egesz utat... lebuktunk:)

A vendegszobat most kupiszobanak hasznaljuk, de a csovezos matrac ket perc alatt felfujhato, ha hirtelen beallitanal.

Normalisan viselkedjetek Debrecenben! Udv,
Gabor

Névtelen írta...

Sziasztok!

Üsse kavics, felfedem magam!
Elöször is nem az ismerösöd vagyok, hanem remélhetöleg egyszer a sógornöd!!! :)

Igen, szóval figyelem Mindenkinek! Ne higyjen senki nekik, átvágtak! Nem is mentek el Új-Zélandra, hanem csak egyszerüen elegük lett a családból, barátokból, kollégákból, fönökökböl stb., a Rákóczi uton béreltek egy "lyukat" és elmenekültek mindenkitöl. Ott kreálják ezeket a szemtelenül jó képeket, onnan blogoztok, az új-zélandi telefonszám át van oda irányitva, a reptérre a szülökkel kivitették magukat, aztán béreltek egy autót és azzal hazajöttek...
Csak ott buktak le, hogy a Dóri éjszakánként hazajött, hogy a hütöböl egyen valamit (hisz bevételük nincs) és az egyik reggel re elölhagyta a tányérját. Nekem feltünt, hogy valaki járt a konyhában éjszaka, egy pár nap után már kezdtem sejteni, hogy a Dóri az. Ezért elhatároztam, hogy egyik éjjel elbújok a konyhában, hogy leleplezzem. Na ekkor felébredtem álmomból, hisz megijedtem, hogy nem szabad, hogy elaludjak, mert el kell bújnom... Szóval Dóri-Gábor köszönöm ezt az álmatlan éjszakát! :-)))

Puszi:
Zsófi

Dori írta...

Szia Zsofi,

Hat ennyit a tapintatrol es a titoktartasrol. En megprobaltam nagyon arnyaltan utalni rad, csak hogy ne hozzalak kellemetlen helyzetbe, erre Te leleplezed magadat es a sztorinkat.
A Dorinak megmondtam, hogy nem kene hazamaszkalnia, de nem tud ellenalni a torkossaganak:)

Pussz,
Gabor

Andi & Co. írta...

Na ebbe mar nekem is bele kell kerdeznem. Zsofikam, nektek is rossz a hütötök, es Te is rajarsz az otthoni hütöre, vagy különben honnan tudod, hogy a Dori hazajar?
Ja, es jo tudni, hogy a Rakoczi uton ilyen jo a kilatas. Gabor, hol volt hirdetve a kero?

Szolidaritasbol mi is jo sok pulovert huzunk magunkra estenkent. A poponk estenkent odafagy mar a divanyhoz, de megbeszeltük, hogy kiprobaljuk milyen lehet nektek. Mar csak a barik hianyoznak a tanyerrol. Ja, meg hogy a hütönk vegleg felmondja a szolgalatot. Ugyhogy szoljatok a papinak, hogy töltse fel otthon a hütöt, mert lehet, hogy a hetvegen mar en is hazaugrom egy ket finomsagert. Dori, Zsofi, mit szolnatok egy titkos ejszakai talihoz a frigonal?

Csok,
Andi

Zsófi írta...

Ok, akkor szombat éjfélkor itthoni idöszámitás szerint találkozzunk!
Asszem a Rákóczi útról van a Dórinak éjszakai busz.
De ha titkos tali lesz, hogy szóljunk a Papinak, hogy töltse fel a hütöt???

Amugy a hütönk még jó, ezt én sem raktam össze, hogy hogy kerültem oda...
De egy biztos, hogy ennyit egyszerre mint ezen az ominozus éjszakán még nem gondoltam erre a két „csavargóra“.
De megérte, mert legalább a szürke hétköznapokban remélhetöleg az olvasóközönséget mosolyra derítettem.

Zsófi

Dori írta...

Sziasztok kedves Noverkeim!

De ha en ugyis Mo.-n vagyok akkor milyen masik idoszamitasrol beszelsz Zsofi? Tehat akkor ott tali, en viszek baranyt(tudok egy jo hentest), Szofi hozzal paprikat, Andi te meg szojatejet.
Zsofikam, minket rohogesre kesztettel, nem mosolyra. :)
Dori

Mami Geza írta...

Hallo edes lanykaim.
Ha meg nem talaltatok ki: itt a Mamatok
sokat nem erek ra ,mert indulnom
kell hogy pontos legyek a talalkan.
Mit vigyek ?? ja, bizzatok ram ,tudom.
A viszontlatasig sok Puszi
Mami

Névtelen írta...

Kedves Gábor, így posztumusz isBoldog Szülinapot kívánok Pomázról :)