2007. szeptember 15., szombat

Hazataláltam

Ma reggel végre rászántam magam egy kis futásra, ahonnét most találtam haza... Célpontul a botanikus kertet választottam, ami azon kívül, hogy nagyon szép, rendkívül zeg-zugos, így sikerült eltévedtem. Viccesen nézhettem ki, amikor minden kereszteződésnél megálltam egy kicsit toporogni, hogy merre is menjek. Filmbeillő volt, amikor többször elindultam valami kis ösvényen, és egy perc múlva ugyanott kikötöttem. Szerencsére egy idő után megtaláltam a kacsákat, ahonnét már képben voltam. Hazafelé a lépcsőfutást még nem vállaltam be:D

Dóri mentségére legyen mondva, tegnap írt egy hosszú bejegyzést. Szegénykém egy memóriakártyára mentette a doksit saját gépén, majd mire átrakta az én gépemre, hogy feltöltse a blogra, az adatok atomjaira hullottak a kártyán. Egy kicsit kiakadt, mivel írt vagy három oldalt. Kíváncsi vagyok, hogy a ”kudarc” után mikor szánja rá magát az írásra.

A héten voltam egy nagyon jó fej ügyfélnél, aki szintén import munkaerő volt. Amint bemutatkoztam, helyből visszakérdezett, hogy honnét jöttem. Nagyon örült neki, hogy végre ő is egyszerűen megért valakit, és nem kell a helyi akcentusra koncentrálni. Rettenet büszke volt rá, hogy a gyerekei már original kiwik, azaz itt születtek. Egy kicsit zavarba hoztam, amikor mondtam neki, hogy Magyarországról jöttem. Pár kínos másodperc után visszavágott, hogy idén is a tavalyihoz hasonlóan ünnepeljük az 56-os forradalmat? :D A politikát félretéve még előjött Gábor Zsazsával. A témát gyorsan hárítottam, mivel tudomásom szerint Zsazsa nem tartozik a hivatalos ország-imidzsbe, és különben sem tudok róla semmit. A legfrissebb emlékem róla egy kb. 15 évvel ezelőtti Friderikusz show. A hapsi egyébként maláj, rendkívül vicces kiejtéssel felszerelve, legalább az ő angolját meg lehetett érteni. Tegnap munka után volt egy kis sörözés az irodában. Nagyon tetszett, hogy az osztályunkról szinte mindenki ott maradt este 7-8-ig, és nem pattantak helyből haza. Az akcentusnál maradva csak annyit mondanék, hogy miután a helyi erők kicsit betintáztak, már képtelenek voltak artikuláltan beszélni (itt egy sima munkahelyi sörözés = 3 üveg sör 10 perc alatt), és olyan rettenet angolt használtak, hogy a felét nem értettem, amit mondanak. Legalább tanultam pár újabb szlenget.

Az utolsó bejegyzésben említettem, hogy megvettük a hűtőt, ami azóta meg is érkezett. Először azt hittük, hogy magától jött ide:) Korábban megállapodtam a hűtő eladójával, hogy csütörtökön fél hatkor találkozunk nálunk hármasban (az eladó, a hűtő és én) hogy együtt megmásszuk a lépcsőinket. Dórival húsz perccel öt után haza is értünk, és meglepetésünkre egy árva hűtő várt minket a lépcső alján, az eladó pedig sehol (a hűtőt akkor még nem fizettük ki:)). Erőt vettünk magunkon, és egy kis bemelegítés után feltaszigáltuk az új szerzeményünket, ami szerencsére nem olyan nehéz, mint amilyen nagy. Tehát már be tudjuk hűteni a chipset, és van egy újabb tárolónk, ahová a rengeteg papírdobozt elpakolhatjuk a nappaliból:)

Dóri, hogy felszentelje a hűtőt, másnap el is ment vásárolni. Hozta a formáját, pl. vett négy féle kókusztejet mondván, hogy ki kell próbálnia, hogy melyik a legjobb. Mondtam neki, hogy biztos a legolcsóbb:D Nagyon jó érzés volt este e teli hűtőt kinyitni, ilyenben már egy hónapja nem volt részem. Kezdem otthonosan érezni magam.

Üdv,

Gábor

Képek: este otthon (fent), reggel otthon (lent)




3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Dóri ne add fel, irj ujra 3 oldalt! Gaborral tudjuk mik torténtek, de Rólad mi hir van? Hogy tetszik?
Voltunk ultrahangon, ahol kiderült mi van a lába között a gyereknek ;) olyat terpesztett a kisasszony, hogy egyértelműen látszott a "nuni" /ezt a doki mondta szó szerint:)/
Jah, Gábor, boldog szülinapot kivánunk!!! a +-8 napba beleférünk mind2 idöszámitás szerint, hihi!
pusszantás,
Marci és Era

Andi & Co. írta...

Hi Gabesz!

Ma en is voltam futni, az itteni botanikus erdöben. Egyszer-ketszer mar en is eltevedtem, legutoljara több mint egy ora utan keveredtem haza. A Michael mar epp indulni akart, hogy megkeressen. Ugyanis aggodott, mert a multkor talalkoztam 2 özzel - azota csak arra varok, hogy mikor jön szembe velem egy vaddiszno.

Ha esetleg a malaj ürge meg egyszer szoba hozna a temat: Gabor Zsazsa egy "H.P." szinesznö volt (felig amcsi), aki afferjaival, szamtalan hazassagaval ill. valasaival ill. különbözö sertegetesi pereivel valt hiresse. De mar 1-2 eve elköszönt az elök sorabol.
A malajokrol meg annyit, hogy ha esetleg egyszer együtt ebedelsz a mukival, akkor ne lepödj meg, ha kezzel kezd el enni. Ilyenkor tanacsos öt követni. Csak arra vigyazz, hogy a jobb kezeddel egyel (mert te balkezes vagy, ugye?), mert ök a jobbal esznek, a ballal meg a popojukat törlik. :D (Ez komoly!)

En tegnap irtam egy jo hosszu levelet nektek, aztan megmutattam Benedeknek, aki azt mondta, hogy "Uristen mennyi zagyvasag!" es egy celiranyos mozdulattal kitörölte az egeszet. Micsoda pech! :D
A Dori olyan kedvet csinalt nekünk a baranyhoz, hogy holnap mi is azt fogunk vacsizni.
Ma ket bolhapiacon is voltunk, ahol potom penzekert jobbnal jobb jatekokkal gazdagitottam a haztartasunkat. Michael mar jatszik is a taviranyitos autoval. :D
Csok is vigyazzatok!

Ja, Dori, a kamerat megveszem a nyaralas utan!!!

Dori írta...

Szia Era, Marci!
Jo Rolatok is hallani, meg a kis nunis lanykarol. Tok, jo hogy lany lesz!Nevet kigondoltatok mar?OK, irok magamrol, ha ti is kuldtok kepet, hogy mekkora a pocakod.
A Gabor neveben koszonom szepen a jokivansagot.
Puszi
Dori