2007. november 26., hétfő

A Mikulas vizisivel jon...?

Budapest - 5 fok, nyalka; Wellington - 25 fok, napsutes.Szoval jaja, igy Karacsony kozeledtevel kezd itt igazan nyar lenni. Nem is birtunk magunkkal, es autoba pattantunk szombat es vasarnap is, es meg sem altunk valami tengerpartig. Mivel szombaton ellustultuk a napot, igy delutan csak az obol tulpartjara mentunk at kavezni, es utana aludni egyet a parton (kave es az alvas mar kezd ahobbinka valni), utana pedig Gyorgyieknel elinditottuk a barbecue (vagy barbekju) szezont. Most mar mi is ellenallhatatlan kesztetest erzunk, hogy vegyunk valami jo kis kinti sutogetos cuccost. Frusztalo az ures terasz. Egyebkent itt a gazos barvecue suto a meno, amitol en kicsit idegengkedtem, mert "nem jo az, ha nincs a szenne sult husra raporkoldve meg a faszen is vazze' ". Rajottem, hogy egyszerubb gazzal heggeszteni a hust, mert meg az olyan piromaniasoknak, mint en is egyszerubb eletet lehelni a gazreszoba, mint a faszenbe.
Castlepoint
Vasarnap vegre elmentunk Castlepointba, amit mar legalabb 5-6 hete terveztunk. Most vegre osszejott, megerte. Kb. ket es fel ora volt oda az ut, de ahogy kiertunk a baranyokkal teliultett hegyek kozul a partra, leesett az allunk. Castlepoint egy nagyon kis falu, inkabb csak egy nyaralohely. Elsosorban a vilagitotornyarol nevezetes, masodsorban gyonyoru tengerpart veszi korul. A vilagitotrony alatt a "Part" c. mozira emlekezteto obol talalhato, amibol egy szuk kijaraton lehet kijutni az oceanra. Sokat nem rizsaznek, most a helyet inkabb a kepekkel toltenem ki. Egy igazan vicces dolog azert tortent velunk (na jo, velem): az emlitett oblot egz vekonz sziklaszirt valasztja el a nyilt viztol, amin elindultunk egy kicsit setalni. Az egyik helyen annyira keskeny volt a sziklaszirt, hogy a hullamok atcsaptak felette. A Dori vissza akart fordulni, en meg persze nem. Hirtelen Indiana Jonesnak ereztem magam, es ellenallhatatlan kesztetest ererztem, hogy atvagjunk a halalos hagon. Az akadaly egy kb. tiz meter hosszu, egy meter szelessegu, alattomos, takonyszeru algakkal boritott szikla volt. A sziklan kiszamitathatlanul, de kb 10-20 masodpercenkent atcsapott a hullam. En mindenfele alaposabb merlegelegeles nelkul nekivagtam... nekem nem sikerult, a Dorinak igen:) Az halalos turanak nem sok ertelme volt, mert a szikla utan otven meterrel gyilkos siralyok koltohelyebe botlottunk. Vissza kellett, hogy forduljunk, mert el nem hinnetek, de frankon megtamadtak minket. Teljesen ugy ereztem magam, mint azok a szerencsetlen fekete feher emberkek Hitchkok "A Madarak" c. filmjeben.
Mivel majdnem teljesen elaztam, kenytelen voltam felvenni a mezitlabmaszkalos uj-zelandi szokast, ami a tuzforro homokban nem volt olyan jo erzes. Castlepiontban egyebkent harminc fok volt. Az akcios harminc faktoros napvedokrem ellenere kicsit megporkolodott a nyakam. Hazafele megalltunk valahol vasarolni, ahol en megindultam mezitlab a szupermarketbe. Dori rogton lehurrogot, hogy "mi van, te is megorultel"? Az uzletben tobben voltak mezitlab, mint cipoben vagy papucsban...
Az albumba tettunk fel par kepet, es feltoltottem egy videot is, amit kotelezo megnezni: Dori rendkivul hatarozatlan atkelesi kiserlete a halalos hagon:)
A Profeta kovetokre talalt

Udv, Gabor

7 megjegyzés:

valesz írta...

Nagyon szép helyeken jártatok!
Gratulálunk Dórinak az átkeléshez, van mit tanulnod tőle:)))
További szép nyarat nektek:)
Nekünk hétvégén irány Mariazell és Annaberg...majd adunk hójelentést:)
Puszi.V és B.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Hát ami Castelpointot illeti, gyönyörű és irigyellek Titeket a sok szép hely látványától.
Vasárnap épp azt beszéltük, hogy milyen lehet KARÁCSONY nyáron? Hát Ti majd beszámoltok róla, hogy milyen érzés az eddigi hideg telek karácsonya, illetve a nyári karácsonyi hangulat között.
Szívesen elcserélném most én is nyárra ezt a bensőséges ünnepet.
További szép hetet és jó munkát. Puszi és sziasztok!

" A "

Dori írta...

Sziasztok!

Vegre megszolalok most mar en is, nem mehet ez igy tovabb!!!Eleget kerettem magam!
Ami a nyarat illeti, baromira elvezzuk. Ma reggel is mar 6.30-kor nem birtam magammal, annyira tuzott a nap a haloszobaba, hogy kenytelen voltam felkelni.Mar csak a kerti butor hianyzik es akkor kint reggelizhetunk!
Este meg munka utan, kimegyunk futni a tengerpartra, utana meg egy kicsit `strandolunk`. Eleg szar mi? Na majd meg irok tobbet, csak most sunyiban tudok irni, mert epp a munkahelyemen vagyok.
Pusz mindenkinek.
Dori

Névtelen írta...

Mit mondjak, november vége és 30 fok nem semmi.De azért a karácsony akkor igazi amikor tél van , hó van és hideg, csúsznak az utak.El ne felejtsem, nincs karácsony Vösmarty tér nélkül, azt hiszem ebben egyetértünk!

id JL

Gabor írta...

Mi nem panaszkodunk. Jo erzes november vegen kimenni a tengerpartra ebedelni,, es nezni a teren, ahogy az emberek rovidujjuban es mezitlab nyaljak a fagyit:)
Viszont annal sz*rabb az irodabol latni a zsufolt strandot...

The Bushnells írta...

Szerintem az átkelés a hét videója. A könnyem is kicsordult. :-)))
Gy

Névtelen írta...

Elég "rossz" idő van arra felétek, ha még sok ilyen képet raktok fel, akkor nyári gyerök lévén lassan elkezdek gondolkozni a repjegyen Új-Zélandra :-).
By the by: mi van a szörfözéssel, a képeken láttam, de nektek nem jött még meg hozzá a kedvetek, vagy esetleg a kite-hoz?
Dóri, köszi a bejelentkezést! Remélem lesz folyt.köv.

Puszi:

Móni