2007. november 29., csütörtök

Szeretetszolgalat

Vettem egy bicot. Megirigyeltem a kollegeimat, akik bringaval jarnak be, igy nekem is szerznem kellett egyet. Eloszor a neten nezelodtem, de a hasznalt bringak elegge borsos aron voltak. Mult heten bementem egy nagy wellingtoni bringauzletbe, es kineztem egy biciklit. Nem volt sokkal dragabb, mint amiket hasznaltam talaltam neten. A bringam volt egy speci aranegedmeny: ha naluk szabadulok meg a regi bicotol, akkor szaz dollar engedmenyt adnak az eredeti arbol. Megprobaltam ledumalni, hogy megveszem eredeti aron, aztan par heten belul behozok egy masik bicot (valaki csak hozzamvag egyet ingye'), es halabol visszaadnak szaz dolcsit. Azt mondtak, hogy ez nem mukodik. Ugyanis a regi bringakat Afrikaba szallitjak, es ott szetosztjak a szegenyeknek. A cinikus fejemmel mar lattam is magam elott, hogy ahogy kifut a hajo az obolbol, mar ontik is bele a tengerbe a rozsdas drotszamarakat. Nem volt mas valsztasom, vennem kellet egy szaz dolcsinal olcsobb bringat. Tegnap elott este vettem... 25 dollarert (kb 3100 ft). Kicsit rozsdas, de mukodokepes. Dorinak felajnlottam, hogy megtartjuk neki, de o visszautasitotta a nagylekusegemet. Amig nincs biztositasa extrem sportra, addig o fel nem ul arra a rozsdas szornyetgre:)
Szoval ma bementem a rozsdassal a boltba. Megmondtam az elado sracnak, hogy valami helyes feka kissracnak adja oda. Lehuzta a kartyamat, es kibaktattam az uj bicoval. Boldogsag! Dorinak nincs meg bringaja. O meg nem dontotte el, hogy trialozni, steptancolni, balnavadaszni vagy sarkanyt szeretne eregetni. Bar ma reggel mar lattam a szemeben az irigykedest...
Az en hetvegi programom mar megvan. Korbetekerem a varost valamelyik reggel, a futkoraszast mar ugy is kezdem unni.

A nap morbidsaga: Uj-Zeland partjai szamitanak a vilagon legnepszerubb ongyilkossagi celpontnak a balnak koreben. Evente atlag kilencven esetben talalnak partra vetett delfineket vagy balnakat.

Udv,
Gabor

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó bringázást! azért a Dórinak is szerezzetek be egy bicajt ne maradjon ki a bringatúrából.
Puszi
I

Névtelen írta...

Szasztok!

A bringázás tök jó, de kérdem én az ötvenkét lépcsőn fel és le is bringával mész?
Szerintem a föl-le cipelés már Neked meg se kottyan!
Remélem hamarosan Dóri is rászánja magát a bringavásárlásra és akkor együtt tekerhetitek a drótszamarakat. Szerintem igazán humánus megoldás volt ez a régi új bringás cerebere, és biztosan odakerülnek azok az Általad rozsdás drótszamárnak nevezett bringák a szegény afrikai gyerekekhez. Lelki szemeim előtt látom amikor átveszik és rápattannak a szamarakra és eltekernek ők is.
Na puszi és jó kerekezést kívánok

" A "

Gabor írta...

A lepcson felcipeles mar meg sem kottyan az hegyen valo feltekeres utan. Amugy a bringsatarolason nem nagyon gondolkoztam, mielott megvettem:) Valoszinuleg az irodaban fogom tartani...

Gabor írta...

...a lepcson lefelemenetet elfeljetettem mondani. Elso alkalommal majdnem fejre alltam a lepcson: a birngan is forditva van az elso es hataso fek!

Névtelen írta...

És a piros vagy a fehér az új bringa :o))??? Egyébként tényleg szép a bicikli, azért a Dórinak is vegyetek egyet, párosban azért mégis csak szebb a tekerés is....
Puszi:

Móni