2007. november 13., kedd

Munkalehetoseg...

...pihenni vagyoknak. Tegnap hazafele lattam egy allashirdetest a wellingtoni Cable Car-nal. A Cable Car egy ugyan olyan tomegkozlekedesi eszkoz, mint a Budavari siklo, a belvarosbol a Botanikus kert tetejere visz fel. En ezzel szoktam hazafele leroviditeni az utat, mert kenyelmes, szep es olcso.
Tehat erre a Cable Car nevu eszkozre keresnek sofort. Nem hinnem, hogy tul nagy felelosseg, mert majdnem automatizalt az egesz. Egyszerre ked db siklo van a sinen, es egymassal szemben kozlekednek. A palya felenel a sinpar kettevalik, es itt kerulik ki egymast a vagonok. Utkozes kizarva, mert egy drotkotelen mozognak, es pont a felpalyanal talalkoznak. Tegnap hazafele kifigyeltem a sofor feladatait:
Alapvetoen harom nagyobb meretu gombbal mukodteti a gepezetet. Egy zold szinu gomb vilagit, ha nyitva vannak az ajtok. A zold gomb benyomasaval az ajtok bezarodnak, es a lampa kialszik. Ezek utan egy sarga gombbal kiadja a jelet a masik szerelvenynek, hogy OK, es ha az is visszajelez, hogy OK, akkor a sraga gomb kialszik, es elindulnak egymassal szembe a fenti es a lenti vagonok (ez a resze automaizalt). Van egy harmadik nagyobb meretu tenyres-talpas gomb is. Szerintem ez vagy az onmegsemmisito vagy a veszleallito. Tehat kovetelmenyek a pozicio betoltesehez:
  • Legyel beszamithato
  • Szinvaksag kizaro ok
  • Minimalis empatia (na jo, ezt en talamtam ki. Utalom, ha elottem zarjak be az ajtokat:))
A munka folyamatos eloremenetelt biztosit, eloszor folefele, aztan lefele a hegyrol. Az egyetlen kihivas az az, hogy delutan 5-6 ora korul pont szembe sut a nap felfelemenetben. Bar ez kompenzalva van azzal, hogy a kormanynak hult helye van a pilotafulkeben, es ha joll lattam, fek es gaz sincsen. Tovabba a siklo zart palyan mozog, igy gyalogosok sem nagyon ugralnak a sineken.

Ha valakit erdekel, szoljon! Vizumugyintezest vallalom:))
Gabor

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most úgyis padlon vagyok a jelenlegi munkám miatt, jöhet a vízum.
Végre lesz egy felelőségteljes vezetői állásom, villamos vezető leszek Wellingtonban!

id JL

Kóka írta...

Ez az állás tényleg nagyon jól hangzik. Ha a Dórinak esetleg nem tetszik a munkája - ugye nem tudjuk, mert nem jelentkezik - akkor esetleg ő is bepróbálkozhat vele. És akkor esténként ő vinne haza. :)
Ha igazán sokraviszi, lehet hogy meghosszabbítják a pályát a Ti lakásotokig. Tényleg, úgyis olyan magasan laktok, hogy ott is kifejleszthetnétek egy ilyen siklót. :)
Pusz,
Kóka